Asiakaskokemus ja ohjeistus

Parhaan asiakaskokemuksen aikaansaamiseksi asiakkaille tulisi tarjota tapa saada 24/7 lisätietoa esimerkiksi tilauksen tekemiseen, sen edistymiseen tai toimitusaikaan liittyen. Asennusohjeet, laskukopiot, sopimukset ja muut dokumentit tulisi olla aina saatavilla ja tarjota mahdollisuus hoitaa ilmoittautumiset, resurssivaraukset ja muut vastaavat mistä ja milloin tahansa.

Asiakas-/itsepalveluportaali

Tarjoamamme ratkaisu

Ratkaisu on asiakaspalveluportaali, jonka avulla tarjoatte entistä parempaa ja monikanavaista palvelua asiakkaillenne. Asiakaspalvelu ei enää kuormitu tehtävillä, jotka asiakkaanne voi suorittaa myös itsepalveluna. Resurssit voidaan kohdentaa tehokkaammin ja ydinliiketoiminnan kannalta olennaisempiin tehtäviin.

OmaKontio

OmaKontio on digitaalinen palvelukokonaisuus, josta löytyy kaikki rakennusprojektiin tarvittavat tärkeät tiedot kuten piirustukset, asennusohjeet sekä muut tiedostot ja aikataulut. OmaKontio toimii näppärästi tietokoneella, tabletilla sekä älypuhelimella. Vastaamme palvelun toteutuksesta, kehityksestä sekä ylläpidosta.

Kontio

Ota yhteyttä

ISE 2022