Helposti alkuun ilmaisella kokemusmittauksella

Liikkeellelähtö on tehty todella helpoksi – saatte meiltä valmiit tiedotteet henkilöstölle ja asiakkaille kokemusmittauksen alkaessa. Autamme kaikissa kysymyksissä mitä käyttöönottoon ja mittaamiseen liittyy.

Ilmainen kokemusmittaus
Haluamme tarjota kaikille mahdollisuuden lähteä kehittämään yrityksen toimintaa kokemusmittauksen avulla. Tämän vuoksi Kokemusmittarin perusversio on kaikille yrityksille veloitukseton.

Miten mittaaminen tapahtuu?

Rehellisten vastausten saamiseksi tarvitaan laaja otanta sekä useita kanavia. Kokemusmittari toimittaa kyselyt seuraavien kanavien kautta:

  • Email
  • Web
  • SMS
  • Linkki
  • QR-koodi

Voit myös jakaa linkkiä tai QR-koodia missä haluat: chatissa, myyntilaskussa, tuoteohjeistuksessa, esitteissä tai vaikkapa kuitissa.

Ole rehellinen ja mieti, tavoitteletko heti maksimaalista tulosta vai pyritkö asiakkaiden ja henkilöstön kanssa aidosti avoimeen vuoropuheluun siitä, mikä voisi olla vielä paremmin? Näin toimimalla tuloksetkin ovat palkitsevia. Pelkkien kehujen julkaisu ei kehitä liiketoimintaanne.

Miksi kokemuksia tulisi mitata?

Muun muassa Apple, Vattenfall, Facebook, Sodexo ja Canon keräävät palautetta toiminnastaan markkinoiden suosituimmalla Net Promoter System® -palautejärjestelmällä eli NPS:llä.

Huipputuloksia NPS-mittauksella saavat yritykset kasvavat jopa kaksi kertaa nopeammin kuin kilpailijansa. Näillä yrityksillä henkilöstö- ja asiakaskokemusmittaus on otettu mukaan myös yrityksen suorituskykymittareiksi eli KPI:ksi (key point indicator).

Asiakaskokemuksen mittaaminen auttaa yrityksen johtoa kehittämään liiketoimintaa sekä parantamaan laatua ja tuottavuutta. Kattava ja selkeä raportointi auttaa löytämään pullonkaulat ja selvittämään prosessimuutosten vaikutukset palveluketjussa.

Net Promoter, Net Promoter System, Net Promoter Score, NPS and the NPS-related emoticons are registered trademarks of Bain & Company, Inc., Fred Reichheld and Satmetrix Systems, Inc.

Ota yhteyttä

ISE 2022