Asiakaskokemuksen mittaaminen auttaa yrityksen johtoa kehittämään liiketoimintaa sekä parantamaan laatua ja tuottavuutta.
Liiketoiminnassa tärkeiden päätösten tulisi aina perustua tietoon ja tästä syystä myös asiakaskokemuksen mittaamisella voi olla paljon vaikutusta yrityksen toimintaan. Mikäli olet kiinnostunut selvittämään asiakkaittesi ja henkilöstön kokemuksia sekä heidän suositteluhalukkuuttaan, niin sinun kannattaa tutustua kehittämämme kokemusmittauspalveluun.
Palvelumme avulla mittaat monikanavaisesti millaisia kokemuksia asiakkaalla tai henkilöstöllänne on yrityksestänne sekä heidän halukkuuttaan suositteluun. Asiakaskokemuksen mittaamiseen kehitetty Kokemusmittari sopii kaikille toimialoille ja tilanteisiin, joissa halutaan kerätä asiakaspalautetta. Kokemusmittarin avulla saatujen tulosten ja niistä johdettujen toimenpiteiden ansiosta yritys kehittää liiketoimintaansa ja parantaa kannattavuutta.
Helposti alkuun ilmaisella kokemusmittauksella
Haluamme tarjota kaikille mahdollisuuden lähteä kehittämään yrityksen toimintaa kokemusmittauksen avulla. Tämän vuoksi Kokemusmittarin perusversio on kaikille yrityksille veloitukseton. Liikkeellelähtö on myös tehty todella helpoksi – saatte meiltä valmiit tiedotteet henkilöstölle ja asiakkaille kokemusmittauksen alkaessa.
Palvelun käytön aloitus on nopeaa, jonka jälkeen Kokemusmittari integroituu saumattomaksi osaksi laskutus- tai asiakkuudenhallintajärjestelmäänne. Autamme teitä myös kaikissa kysymyksissä mitä käyttöönottoon ja mittaamiseen liittyy. Järjestelmä on ollut vuosia käytössä ja kehitämme sitä jatkuvasti.
Tutustu Kokemusmittarin ominaisuuksiin