Räätälöidyt verkkosivut yrityksille ja niihin liittyvät ratkaisut yli 20 vuoden kokemuksella kilpailukykyiseen hintaan

Uudet verkkosivut yritykselle? Oli sitten kyseessä pienen yrityksen kotisivut tai massiiviset, monia erilaisia elementtejä sisällään pitävät tuhansien alasivujen monikieliset verkkosivukokonaisuudet, niin me olemme luotettu kumppani aina sivustojen suunnittelun alkumetreiltä toteutukseen, julkaisuun, ylläpitoon sekä jatkokehitykseen saakka.

Me otamme selvää mitä liiketoimintasi pitää sisällään ja mitä asiakkaasi oikeasti tarvitsevat, joiden pohjalta lähdemme toteuttamaan kanssasi uutta verkkosivua yritykselle. Onkin tärkeää muistaa, että hyvät verkkosivut yritykselle eivät pelkästään näytä hyvältä vaan niiden on myös oltava toiminnoiltaan ja käytettävyydeltään juuri sinun yrityksesi tarpeisiin suunnitellut ja toteutetut.

Ammattitaitoisesti toteutetut yrityksen verkkosivut voivat olla nykyaikana koko yrityksesi imagon ja myynnin perusta. Niiden mahdollisuudet voi olla suurempia kuin uskotkaan. Toisin sanoen hyvin suunniteltu ja toteutettu yrityksen verkkosivusto tuo asiakkaat luoksesi, jonka lisäksi se hoitaa oman osuutensa myynnistä ja markkinoinnista.

Yrityksen verkkosivuston ei siis välttämättä tarvitse olla mikään pakollinen kuluerä vaan enemmänkin myynnin ja markkinoinnin työkalu! Kun yrityksesi verkkosivut on toteutettu oikein, sinulle jää enemmän aikaa ja rahaa keskittyä yrityksesi varsinaisten toimintojen pyörittämiseen. Ja me autamme yritystäsi kohti tätä tavoitetta!

Muista että näyttävät ja toimivat verkkosivut ovat hyvän ja luotettavan yrityksen tunnusmerkkejä. Me rakennamme yritykselle verkkosivut suunnittelusta, toteutukseen ja jatkokehitykseen.  Lisätietoa yritysten verkkosivuihin liittyvistä palveluista löydät alta.

Verkkosivustot yrityksille ja yhteisöille

Kaikki yrityksen verkkosivut ja verkkosivupalvelut samasta paikasta

Tarvitseeko yrityksesi uudet verkkosivut? Erilaisia yritysten verkkosivuratkaisuja sekä niihin liittyviä toimintoja ja toteutuksia on olemassa loputon määrä. ISE:n monipuolisesta palveluvalikoimasta löytyy räätälöidyt ratkaisut asiakkaiden kaikkiin eri verkkosivutarpeisiin.

Verkkosivuihin liittyen tarjoamme mm. seuraavia palveluja:

  • Räätälöity verkkosivustojen suunnittelu ja toteutus
  • Verkkokaupat (Woocommerce, Shopify, MyCashflow…)
  • Integroinnit erilaisiin järjestelmiin
  • Verkkosivujen sisällöntuotanto ja eri kieliversiot
  • Hakukoneoptimointi, liidien keruu, digimarkkinointi
  • Kävijäseuranta, konversioseuranta ja muu analytiikka
  • Laskeutumissivut, uutiskirjeet, kampanjat
  • Lomakkeet, laskurit, chatit, kyselyt, tiedotteet
  • Brändäys, logot, värimaailmat, esitteet
  • Evästeet, tietosuojaselosteet ja suostumukset
  • Sosiaalisen median toiminnot
  • Sivustojen tietoturva, varmuuskopiointi ja ylläpito
  • Paljon muuta*

*Jos et löydä listalta haluamaasi palvelua, kysy meiltä lisää. Yrityksen verkkosivut eivät ole mikään muuttumaton asia ja markkinoille tulee jatkuvasti uusia mielenkiintoisia toimintoja ja sovelluksia. Jos sinulla on mielessäsi jokin verkkosivuihin liittyvä ajatus, jonka haluaisit osaksi yrityksesi toimintaa, se voidaan hyvin todennäköisesti toteuttaa!

Verkkosivujen referenssit

Tässä muutamia esimerkkejä tekemistämme verkkosivutoteutuksista eri yrityksille

Olemme vuosien kuluessa toteuttaneet lukemattoman määrän verkkosivustoja erilaisille yrityksille. Joukkoon mahtuu pieniä ja suuria sivustoja sekä paljon erilaisia toiminnallisuuksia. Tässä esille nostettuna muutamia esimerkkejä erilaisille yrityksille räätälöidyistä verkkosivuratkaisuista.

Filtrabit

Vastaamme Filtrabitin verkkosivuston teknisestä toteutuksesta ja jatkokehityksestä. Filtrabit on vallankumouksellinen, virtausdynamiikkaan perustuva suodatustekniikka teollisuuden pölynhallintaan.

”Saitille ja yritysidentiteetille on tullut yksinomaan ylistävää palautetta. Upeaa työtä, kiitokset koko tiimille! – Marko Valli, CEO, Filtrabit

Vieraile sivustolla

Viherkauppa.fi

Toteutimme Suomen monipuolisimman puutarhaverkkokaupan ja vastaamme sen jatkokehityksestä, ylläpidosta sekä digimarkkinoinnista. Pakettiin kuului myös kattavat integraatiot eri järjestelmiin.

”Joustavuus ja reagointi niin isoihin kuin pieniinkin asioihin on huippuluokkaa. Tämän jengin touhuja voin kyllä huoletta suositella ihan kaikille.” – Jyrki Tahvonen

Vieraile sivustolla

Kotowood Oy

Toteutimme Kotowood Oy:n yritysilmeen, verkkosivuston sekä vastaamme myös yrityksen digimarkkinoinnista ja jatkokehityksestä.

Kotowood on suomalainen uudisrakentaja, joka toteuttaa laadukkaita pien- ja rivitalokohteita pääkaupunkiseudulla.

Vieraile sivustolla

Medita

”Pitkäaikainen kumppanimme ISE huomioi toiveemme ja räätälöi juuri meidän tarpeisiimme moduulipohjaisen verkkosivuratkaisun, josta oli helppo jatkaa omin voimin sivujen viimeistelyt. Verkkosivujen hienoimmat “herkut” saattavatkin usein olla siellä admin-tunnusten takana.” – Päivi Tervonen, COO, johtava viestintäkonsultti, Viestintätoimisto Medita

Vieraile sivustolla

Miksi valita ISE?

Miksi valita ISE verkkosivujen toteuttajaksi?

Me ISE:llä rakennamme asiakkaan toiveiden mukaisesti erilaiset verkkosivustot, verkkokaupat, verkkosovellukset sekä esimerkiksi lyhyeen käyttötarkoitukseen julkaistavat kampanja- ja laskeutumissivut. Eli jos tarvitset uudet verkkosivut yritykselle, niin se kyllä onnistuu meiltä!

Olemme kokenut verkkosivujen toteuttaja. Ammattitaitoon perustuva verkkosivukehityksemme osaa ottaa huomioon myös sen, miten verkkosivustoon liittyvät tarpeet saattavat mahdollisesti muuttua eri tilanteissa yrityksesi elinkaaren aikana. Huolehdimme myös sivustojen tietoturvasta, ylläpidosta, markkinoinnista, hakukoneoptimoinnista, sisällöntuotannosta sekä sosiaalisen median käytöstä verkkosivujen tukena.

Toimistomme sijaitsee Jyväskylässä, mutta palvelualueena toimii koko Suomi. Meillä onkin asiakkaita hyvin laajasti läheltä ja kaukaa. Jos sinulla on kysyttävää verkkosivuihin liittyen, ole meihin rohkeasti yhteydessä.

Ota yhteyttä ja kysy lisää verkkosivuista!

Onko sinulla mielessäsi jokin kysymys verkkosivuihin liittyen tai tarvitseeko yrityksesi uudet kotisivut? Älä epäröi kysyä lisää!

Oli tarpeesi pieni tai suuri, osaamme varmasti auttaa sinua verkkosivuihin liittyvien kysymysten kanssa ja kerromme avoimesti oman näkemyksemme asioista.

Kykenemme myös nopeasti muodostamaan kokonaiskuvan yrityksellesi verkkosivutarpeiden laadusta, jolloin saat halutessasi hinta-arvion näiden toteuttamisesta. Voit olla meihin yhteydessä alta löytyvän lomakkeen avulla tai soittamalla suoraan numeroon 044 288 3680.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Miksi yritys tarvitsee räätälöidyt verkkosivut?

Räätälöidyt verkkosivut yritykselle?

Verkkosivustoja on olemassa yhtä monenlaisia kuin on tekijöitäkin. Mikäli näitä lähdettäisiin vertailemaan objektiivisesti, on varmasti itsestään selvää, ettei kaikki toteutukset voi olla yhtä laadukkaita lopputuloksen kannalta. Etenkin jos sivuston käyttötarkoitus liittyy vähänkään kaupallisiin tarkoituksiin.

Verkkosivujen räätälöinti tarkoittaakin loppupelissä sitä, että verkkosivut suunnitellaan ja toteutetaan mahdollisimman yksilöllisesti asiakasyrityksen liiketoimintaa ja kohderyhmiä ajatellen. Kilpailu eri yritysten välillä voi joskus olla myös erittäin kovaa, jolloin pienimmätkin erottautumistekijät ja näkyvyys verkossa voivat mahdollistaa riittävän etumatkan suhteessa toisiin. Tästä syystä verkkosivujen räätälöintiin kannattaakin panostaa, jotta tuleva verkkosivu tulee todella saavuttamaan sille asetetut odotukset.

Jos et ole kovin hyvin perehtynyt verkkosivujen teknisiin ja markkinoinnillisiin seikkoihin, asiaa voisi verrata vaikkapa kirjan kirjoittamiseen. Lähes jokainen osaa kirjoittaa, mutta uskottavan kirjan valmiiksi saamiseen tarvitaan todella paljon muutakin. Hyvä kirja kiinnostaa, pitää otteessaan ja silloin se myös myy. Huonolla kirjalla vaikutus on taas päinvastainen. Sama logiikka pätee myös verkkosivustoihin.

Yrittäjän onkin hyvä olla rehellinen itselleen ja miettiä mitä heidän asiakkaansa oikein tarvitsevat ja miten yrityksen verkkosivusto pystyy vastaamaan tähän tarpeeseen mahdollisimman osuvasti? Eli mitä, kenelle, miten ja milloin? Verkkosivustot eivät enää ole vain se “käyntikortti” mistä tarkistetaan yhteystiedot tarvittaessa. Ne ovat koko yrityksesi digitaalinen julkisivu, joten asiaa ei kannata sivuuttaa, vaikka liiketoiminta olisikin muuten fyysisempää.

Yrityksen verkkosivut toimivat myynnin ja markkinoinnin kulmakivenä

Yrityksen verkkosivujen tehtävänä on rakentaa yrityksen brändiä, tarjota tietoa sekä johdattaa liikennettä kohti haluttuja tapahtumia. Tällainen tapahtuma voi olla esimerkiksi yhteydenotto tai myytävän tuotteen tilaaminen. Tällöin sivuston selkeys ja toimivuus ovat liiketoiminnan kannalta ratkaisevassa asemassa.

Yksilöllisesti toteutetut verkkosivut lisäävät myyntiä sekä parantavat yrityksen tunnettuutta myös silloin, kun yritys on kiinni. Asiakaslähtöinen ja räätälöity verkkosivustojen toteutus perustuu avoimeen ja mutkattomaan yhteistyöhän asiakkaan kanssa. Toimeksiantojen pohjalta asiakkaalle suunnitellaan modernit ja vaadittujen ominaisuuksien mukaiset verkkosivut laatuvaatimuksista tinkimättä.

Kun yrityksen verkkosivusto on toteutettu oikein, se markkinoi itse itseään, tavoittaa asiakkaat sekä myös myy konkreettisesti. Tästä syystä verkkosivut ovatkin päivä päivältä yhä enemmän kiinteä osa kaikenkokoisten yritysten liiketoimintaa, myyntiä ja markkinointia. Kyseessä ei myöskään tarvitse olla mikään verkkokauppa tai ylipäänsä konkreettinen tuote, jotta toimintamallissa olisi järkeä. Verkkosivustoista hyötyvät kaikenlaiset yritykset.

Yritysten verkkosivustojen merkitys korostuu entisestään teknologian kehittyessä ja ihmiset myös osaavat odottaa sitä. Jos asia käännetään toisinpäin, voi heikosti toteutettu verkkosivu etäännyttää asiakaskuntaa. Nykypäivänä on aika harvinaista kuulla, ettei yritys tarvitse kunnollisia verkkosivuja. Hyvät verkkosivut myyvät, huonot karkottavat asiakkaat.

Hyvin tehty yrityksen verkkosivusto puhuttelee oikeita kohderyhmiä

Ihmiset tekevät päätöksiään internetissä usein tunnepohjaisin perustein. Tämä asia on hyvä ottaa huomioon yrityksen verkkosivujen ja sisällön suunnittelussa. Tekstimuotoisen viestin sekä kuvallisen kerronnan täytyy olla hyvässä tasapainossa. Yrityksen verkkosivun tulisikin herättää vierailijan kiinnostus heti alkumetreillä, jotta häntä voidaan ohjata oikeaan suuntaan. Tällöin lopullinen viesti saadaan kerrottua käyttäjälle paremmin perinteisen tekstin muodossa.

Hyvin onnistunut yrityksen verkkosivun ulkoasu tarjoaa käyttäjälle tunnetasolla jotain sekä rauhoittaa hänet paikalleen. Käyttäjälle tulee antaa heti mielikuva siitä missä hän on ja mitä hän on tekemässä. Ensivaikutelman täytyy siis olla onnistunut, jotta nopeasti liikkuva käyttäjä malttaa keskittyä sanomaasi.

Onkin tärkeää pitää mielessä, että yrityksen verkkosivusto suunnitellaan aina lähtökohtaisesti potentiaalisia asiakkaita tai muuta kaupallista käyttötarkoitusta varten eikä niinkään esimerkiksi yrityksen päättävissä elimissä olevien henkilöiden miellyttämiseksi. Teollisuusyrityksen tai kampaamoyrittäjän sivujen ei siis tulisi muistuttaa toisiaan ulkoasun eikä myöskään sisällön puolesta.

Verkkosivuston hyvä suunnittelu ja toteutus luo pohjan jatkuvuudelle

Monen yrityksen kohdalla verkkosivustojen toimintakyky on perusedellytys toiminnan jatkuvuudelle. Tästä syystä vakavasti otettavan yrityksen ei kannata tyytyä yksinkertaiselta kuulostaviin pakettiratkaisuihin. Ammattimaisesti suunnitellut verkkosivut takaavat mutkattoman myynnin ja kontaktoinnin niin nyt kuin tulevaisuudessakin. Joskus kuitenkin ongelmia tai muutostarpeita ilmenee, jolloin ammattimaisen asiakassuhteen merkitys vain korostuu entisestään.

Yrityksen verkkosivujen suunnittelu ja toteutus tarkoittaakin tässä tapauksessa sitä, että työ tehdään oikein ja kunnolla. Ammattitaidon merkitys korostuu sitä mukaa, mitä monimutkaisemmiksi ja vaativammiksi projektit kehittyvät. Tässä kohtaa onkin tärkeää ymmärtää, että monet asiat eivät ole vaikeita tai mahdottomia. Ne vain pitää suunnitella kunnolla ja lopulta toteuttaa sellaisten ihmisten parissa, ketkä siihen aidosti kykenevät.

Eli mikään projekti ei ole liian suuri tai vaikea, jos vain tavoitteet ja resurssit ovat määritelty oikein. Usein verkkosivustot lähtevät liikkeelle pienestä ja kasvavat ajan kuluessa suuremmiksi, jos vain tälle on olemassa hyvä perusta. Hyvä verkkosivun suunnittelu ottaakin huomioon myös mahdolliset jatkokehitysmahdollisuudet.

Verkkosivujen ylläpito- ja tietoturvapäivitykset

Yrityksen verkkosivujen ylläpito- ja tietoturvapäivitykset

Kun yrityksen verkkosivut on julkaistu, ei ole syytä unohtaa verkkosivujen ylläpitoa ja erilaisia tietoturvapäivityksiä. Verkkosivujen ylläpidon tarkoituksena on ennen kaikkea varmistaa että sivusto on asiakkaiden käytettävissä kaikkina aikoina ja että se toimii tasan tarkkaan niin, kuin sen on tarkoitettu toimivan.

Ylläpidolla pyritään myös esimerkiksi varmistamaan että yrityksen sekä sivuston käyttäjien tiedot eivät päädy vääriin käsiin. Verkkosivuston ylläpito on siis äärimmäisen tärkeä toimenpide, josta olisi syytä pitää huolta rutiininomaisesti. Sivuston käyttötarkoituksesta, tekniikasta sekä mahdollisista haavoittuvuuksista johtuen ylläpidon olisi hyvä olla vähintään kuukausitasolla tapahtuvaa toimintaa. Usein kuitenkin verkkosivujen ylläpito jää vähälle huomiolle tai unohtuu kokonaan, kun sen merkitystä ei joko ymmärretä tai sitten aiheelle ei vain tahdo löytyä riittävästi aikaa.

Yrityksen verkkosivuston ylläpidolla ei siis tarkoiteta sitä, että sivustolle esimerkiksi tehdään jotain uutta sisältöä tai muita asiakkaan toivomia muutoksia. Asia onkin hyvä ottaa huomioon tietyllä vakavuudella, sillä ylläpidon laiminlyöminen altistaa sivuston nopeasti erilaisille toimintahäiriöille ja tietoturvaongelmille, joilla voi pahimmassa tapauksessa olla vakaviakin seurauksia. Monesti myös jo pienemmät havainnot sivun toimivuudessa herättävät käyttäjissä epäluottamusta kyseistä sivustoa kohtaan.

Jotta verkkosivuston ylläpidon ja tietoturvan laiminlyöminen ei aiheuttaisi yritykselle haittaa, voidaan sivuston ylläpito usein hoitaa helposti myös ulkoistettuna palveluna. Me ISE:llä tarjoamme kaikille verkkosivuasiakkaillemme edullista ja ammattitaitoista ylläpitopalvelua, johon sisältyy varmuuskopiointi, tietoturvapäivitykset, teeman ja lisäosien päivitykset, toiminnan testaamisen sekä muut mahdolliset huoltotoimenpiteet. Päivitykset tehdään huomaamattomasti taustalla, joten ne eivät vaadi mitään toimia asiakkaalta

Mikäli päivitys on erityisen suuri ja arviomme mukaan saattaisi aiheuttaa katkoksia verkkopalvelussa, niin näissä tapauksissa sovitaan yhdessä sopiva päivitysajankohta. Jos sinulla on jotain kysyttävää yrityksesi verkkosivujen ylläpito ja tietoturvapäivityksiin liittyvissä asioissa, niin kysy meiltä rohkeasti lisää.

Verkkosivujen hinta, eli paljon verkkosivut maksaa?

Verkkosivujen hinta, eli paljon verkkosivut maksaa?

Paljonko yrityksen verkkosivut sitten maksavat? Verkkosivuston hinta muodostuu luonnollisesti sivuston laajuudesta sekä vaadittujen ominaisuuksien haastavuudesta.

Pieni yritys saattaa usein pärjätä yksinkertaisella yhden tai muutaman sivun kokonaisuudella, jolloin hinta ei nouse kovin korkeaksi. Jos sivuston koko laajenee ja mukaan halutaan liittää esimerkiksi ulkopuolisia järjestelmiä, verkkokauppa, chatti, ajanvaraustoiminto tai vastaavia, hintaa tulee tällöin lisää.

Hakukoneoptimoinnin ja käyttäjien kannalta myös sisältö on tärkeää, jolloin verkkosivustolle tuotettu teksti vaikuttaa osaltaan kustannuksiin. Lisäksi hintaan vaikuttavat ulkoasun suunnittelu, kuvien tuottaminen, maksullisten lisäosien käyttö, projektin aikataulu ja kesto sekä monet muut seikat, joihin kannattaa kiinnittää huomiota alkupalaverista lähtien.

Nyrkkisääntönä voidaankin pitää, että hyvää ei saa halvalla ja se pätee myös ammattimaisesti toteutettujen verkkosivustojen kustannuksiin. Hinta on kuitenkin aina suhteellinen käsite ja jokainen sivusto on erilainen. Tästä syystä verkkosivujen kustannukset määräytyvät tapauskohtaisesti. Kannattaa kuitenkin myös huomioida, että verkkosivun kustannukset eivät ole sidottu vain pelkästään verkkovisujen toteutuksen hintaan, vaan sillä on suora yhteys myös yrityksen myyntiin ja markkinointiin. Halpa tai heikko toteutus nimittäin tuppaa maksamaan aina loppupelissä enemmän.

Se, millä tavoin huonot verkkosivut maksavat paljon rahaa, on helppo ymmärtää menetetyn potentiaalin kautta. Huonosti toimivilla verkkosivustoilla on nimittäin todistetusti olemassa olevat ja selkeät varjopuolensa. Verkkosivu ei ensinnäkään löydy mistään eikä kukaan toisaalta halua käyttää sitä, jos sinne sattuisi eksymään. Huono verkkosivu ei generoi yhteydenottoja, myy tuotteita tai ohjaa asiakasvirtaa vierailemaan yrityksen liiketiloissa. Kaiken tämän lisäksi se voi jättää käyttäjälle negatiivisen mielikuvan yrityksestä. Tästä syystä verkkosivujen suunnitteluun ja toteutukseen kannattaa panostaa.

Hyvin tehty sivusto maksaakin itsensä aina takaisin, sillä se ei ole kuluerä vaan investointi. Kun verkkosivusto on suunniteltu ja toteutettu riittävällä ammattitaidolla, tämä maksaa kustannuksensa myös takaisin näkyvyyden ja sitä kautta saapuvien yhteydenottojen ja myynnin muodossa. Tämän vuoksi ammattilaiset tekevät verkkosivustoja ja samasta syystä yrittäjät tilaavat niitä. Se on yksinkertaisesti kannattavaa ja järkevää toimintaa molemmille osapuolille.

Missä kunnossa sinun yrityksesi nykyiset verkkosivut ovat?

Missä kunnossa sinun yrityksesi nykyiset verkkosivut ovat?

Yrityksen verkkosivujen merkitys korostuu etenkin nykyaikana, kun ihmiset voivat muutamassa sekunnissa etsiä käsiinsä kaikki tiettyjä palveluita tai tuotteita tarjoavat yritykset ja vertailla näiden pohjalta löytyvää tarjontaa.

Tällöin yrittäjä joutuukin kilpailutilanteeseen, jossa enää pelkkä hinta tai hyvä myyjä ei enää ratkaise sitä, kuka kyseisen asiakkaan saa itselleen. Potentiaalinen asiakas nimittäin päättää yhä useammin jo netissä surffatessa, missä hän asioi ja keneltä hän sen palvelun tai tuotteen lopulta ostaa.

Ja jos kauppaa ei tule, tällöin lopullisen ostopäätöksen ratkaisee valitettavan usein verkkosivustoon liittyvät kokemukset, vaikka tuote tai palvelu olisi muuten hyvä.

Sinun kannattaakin miettiä tilannetta, jossa potentiaalinen asiakas etsii tarvitsemaansa tuotetta tai palvelua. Miten sinun nykyinen verkkosivustosi sijoittuu näissä tilanteissa?

Alla esitettynä muutamia yleisiä kysymyksiä ja vastauksia siihen, löytääkö asiakas ja yritys lopulta toisensa verkon syövereistä:

Kysy itseltäsi

– Kun käyttäjä päätyy yrityksen verkkosivuille, löytääkö hän kaiken tarvitsemansa tiedon vai lähteekö hän etsimään sitä jostain muualta?

Tieto on voimaa. Tämän vuoksi hyvä ja hyvin jäsennelty sisältö on äärimmäisen tärkeää verkkosivujen toiminnan kannalta. Se auttaa käyttäjää löytämään tarvitsemansa tiedon, vastaa hänen mieltään askarruttaviin kysymyksiin, luo mielikuvaa ammattitaidosta ja vakuuttaa hänet lopulta ostamaan kyseisen yrityksen palveluita tai tuotteita.

Joskus asia voi jäädä kiinni hyvinkin pienistä, mutta merkityksellisistä seikoista. Tällaisia voivat olla esimerkiksi tuotteiden mittatiedot, ympäripyöreä palvelutarjonta tai vaikkapa käyttäjän kulkua ohjaava toimintakehote.

– Välittyikö käyttäjälle luotettava mielikuva yrityksestä vai meneekö hän suosiolla tunnetumman yrityksen luo?

Ulkoisesti miellyttävän näköinen, helppokäyttöinen, moderni ja ajankohtainen verkkosivusto lisää luotettavuutta kyseistä yritystä kohtaan. Jos käyttäjälle herää epäilyksiä tai hän tuntee muuten olonsa epämiellyttäväksi käyttäessään kyseistä sivustoa, hän tuskin myöskään päätyy ostamaan mitään kyseisen yrityksen verkkosivuston kautta.

Yrityksen verkkosivun ei siis tarvitse olla varsinaisesti kovin tunnettu ollakseen luotettavan tuntuinen, vaan syyt ovat enemmän psykologisia. Usein tähän tunteeseen liittyviä asioita voi olla vaikea tunnistaa. Asiaan voi kuitenkin vaikuttaa karsimalla selkeästi huonoksi havaittuja elementtejä ja kehittämällä sivustoa käyttökokemukseen perustuvan datan pohjalta.

– Löytääkö käyttäjä ylipäänsä yrityksen verkkosivuja Internetistä satojen ja tuhansien muiden joukosta?

Sisältö, tavoitettavuus, tunnettuus ja tietoturva ovat kaikki sellaisia kriteereitä, jotka vaikuttavat radikaalisti siihen, miten yrityksesi ylipäänsä löytyy internetin syövereistä. Jos asiat ovat pahasti pielessä, saattavat hakukoneet tiputtaa sivustosi kokonaan pois hakutulosten joukosta.

Toisaalta vaikka sivusto saisikin jotain tuloksia, niillä ei ole mitään merkitystä, jos ne eivät sijoitu riittävän hyvin. Tämän vuoksi sivuston laadukas suunnittelu ja toteutus onkin äärimmäisen tärkeää, jotta se myös löytyy silloin, kun joku etsii yrityksesi tuotteisiin tai palveluihin liittyviä asioita.

Heikkoa hakukonenäkyvyyttä voidaan toki paikata esimerkiksi maksetulla mainonnalla, mutta tässä tullaan jälleen saman kysymyksen äärelle. Eli onko verkkosivut sellaiset, mistä potentiaalinen asiakas tuotteen tai palvelun lopulta ostaa, jos hän päätyisi sinne ainoastaan maksetun mainoksen kautta?

Kaikki nämä ovat sellaisia kysymyksiä, joita yrittäjän kannattaa miettiä suunnitellessaan sitä, miten yrityksen verkkosivut voisivat tavoittaa asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla. Tärkeintä onkin olla itselleen rehellinen ja yrittää nähdä verkkosivujen merkitys ennen kaikkea palveluna asiakkaita varten.

Miksi valita ISE?

Onko sinulla mielessä jokin kysymys verkkosivuihin liittyen tai pitäisikö suoraan tehdä yritykselle uudet kotisivut? Älä epäröi kysyä lisää!

Oli tarpeesi pieni tai suuri, osaamme varmasti auttaa sinua yritysten verkkosivuihin liittyvien kysymysten kanssa ja kerromme avoimesti oman näkemyksemme asioista.

Kykenemme nopeasti muodostamaan kokonaiskuvan yrityksellesi verkkosivutarpeiden laadusta, jolloin saat halutessasi hinta-arvion näiden toteuttamisesta.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Voit olla meihin yhteydessä alta löytyvän lomakkeen avulla tai soittamalla suoraan numeroon 044 288 3680.

Me ISE:llä rakennamme asiakkaan toiveiden mukaisesti erilaiset verkkosivustot, verkkokaupat, verkkosovellukset sekä esimerkiksi lyhyeen käyttötarkoitukseen julkaistavat kampanja- ja laskeutumissivut.

Toimistomme sijaitsee Jyväskylässä, mutta palvelualueena toimii koko Suomi. Meillä onkin asiakkaita hyvin laajasti läheltä ja kaukaa. Jos sinulla on kysyttävää verkkosivuihin liittyen, ole meihin rohkeasti yhteydessä.

Ota yhteyttä

ISE 2024