B2C-markkinointi

B2C-markkinointi (business-to-consumer) tarkoittaa yrityksen markkinointia, jonka kohdeyleisönä on tavalliset kuluttajat. Tämä markkinointimuoto on suunnattu kuluttajiin, jotka ostavat tuotteita ja palveluita omiin henkilökohtaisiin tarpeisiinsa.

Kuluttajille suunnattu markkinointi on yleensä hieman erityyppistä verrattuna yrityksille suunnattuun markkinointiin. Tavalliset kuluttajat tekevät usein nopeampia ostopäätöksiä ja ostamisen motiivit ovat usein tunnepohjaisia. B2C-markkinoinnissa käytetään usein erilaisia kanavia, kuten perinteistä mainontaa, sosiaalista mediaa, verkkokauppaa, sähköpostimarkkinointia ja kivijalkamyymälöitä, tavoittaakseen ja houkutellakseen kuluttajia ostamaan tuotteita tai palveluita.

Kts. myös B2B-markkinointi

Bautomo on liiketoimintaprosessien automatisointiratkaisu, jolla otat kaiken keskeisen tiedon hallintaan

Bautomo koostuu moduulipohjaisesta järjestelmästä sekä jatkuvista palveluista. Bautomo tuo mukanaan tehokkuutta, vähentäen manuaalisen työn tarvetta ja pienentäen virheiden mahdollisuutta sekä mahdollisuuden vastata asiakkaiden ja sidosryhmien tarpeisiin entistä nopeammin ja huolellisemmin. Samalla tiiminne säästää arvokasta aikaa, ja voi keskittyä muihin tärkeisiin tehtäviin ja kasvattaa liiketoimintaa skaalautuvasti.

Anna tästä pikapalautetta

2024 Bautomo | Tietosuojaseloste | Terms of service | ISE.fi | Vasarakatu 1, 40320 Jyväskylä