Uudelleenmarkkinointi / Remarketing

Remarketing eli uudelleenmarkkinointi on digitaalisen markkinoinnin strategia, joka keskittyy kohdistamaan mainoksia ja markkinointiviestejä aiemmin verkkosivustolla vierailleille kävijöille. Tämä tarkoittaa sitä, että kun joku käy verkkosivustolla, mutta ei tee haluttua toimintaa (esim. osto, yhteydenotto), myyjä voi käyttää remarketing-mainontaa tavoittaakseen heidät uudelleen eri mainoskanavissa.

Tavallisesti remarketing perustuu evästeisiin tai verkkosivuston seurantakoodiin, joka tallentaa tietoa verkkosivustolla vierailleista kävijöistä. Kun nämä kävijät poistuvat sivustolta, heihin voi kohdistaa mainoksia eri verkkosivustoilla, sosiaalisessa mediassa, hakukoneissa tai uutiskirjeillä. Tämä auttaa muistuttamaan kävijöitä mainostajan brändistä ja houkuttelemaan heitä palaamaan sivustolle ja tekemään halutun toiminnon, kuten ostoksen.

Remarketing voi olla tehokas tapa lisätä konversioita ja parantaa markkinointikampanjoiden tuloksia, koska se tavoittaa ne asiakkaat, jotka ovat jo osoittaneet kiinnostusta mainostajan brändiä tai tuotteita kohtaan.

Remarketing voidaan myös mieltää vanhojen asiakkaiden uudelleenlämmittelyksi. Eli jo tuotteen tai palvelun hankkineille asiakkaille pyritään myymään jotain muuta.

Bautomo on liiketoimintaprosessien automatisointiratkaisu, jolla otat kaiken keskeisen tiedon hallintaan

Bautomo koostuu moduulipohjaisesta järjestelmästä sekä jatkuvista palveluista. Bautomo tuo mukanaan tehokkuutta, vähentäen manuaalisen työn tarvetta ja pienentäen virheiden mahdollisuutta sekä mahdollisuuden vastata asiakkaiden ja sidosryhmien tarpeisiin entistä nopeammin ja huolellisemmin. Samalla tiiminne säästää arvokasta aikaa, ja voi keskittyä muihin tärkeisiin tehtäviin ja kasvattaa liiketoimintaa skaalautuvasti.

Anna tästä pikapalautetta

2024 Bautomo | Tietosuojaseloste | Terms of service | ISE.fi | Vasarakatu 1, 40320 Jyväskylä